İade politikası
120 Gün Deneme Süresi ve İade Politikası
WaterLife Tecnology arıtma cihazlarından herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, para iadesi için öncelikli yapmanız gereken, montaj tarihinden itibaren 120 gün içinde bize talebinizi Ürün İadesi sayfasını kullanarak veya müşteri hizmetleri 0232 438 9038 aracılığıyla sözlü olarak iletmenizdir.
İade etmek istediğiniz cihazınız için herhangi bir sebep belirtmek zorunda değilsiniz.
İade talebiniz bize ulaştıktan sonra size vereceğimiz kargo kodu ile ürünü iade edebilirsiniz. İade edeceğiniz cihazınızın geri gönderim bedeli tarafımızca karşılanır.
Cihazın bize ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.
120 Gün Deneme ve İade Koşulları
- Su arıtma cihazına alışmanız 60 ila 90 gün aralığında değişebilir. İade etmek istediğiniz cihazı en az 90 gün denemelisiniz. Cihazın montajını takip eden 90 gün sonra iade sürecinizi başlatabilirsiniz.
- İade etmek istediğiniz cihazın formunun bozulmaması, cihaz üzerinde herhangi bir kalıcı leke, kırık, çatlak olmaması gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz cihazın su tankının tamamen boşaltılması, hortumların söküldükten sonra giriş ve çıkışlara tıpalarının takılması ve cihazın su geçirmez bir naylon poşet içerisine yerleştirilmesi gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz cihaz ve cihazla birlikte gelen tüm aksesuarların (dış hortumlar hariç) eksiksiz bir şekilde geri gönderilmesi gerekmektedir.
- WaterLife Tecnology, ürünün kutusunu talep etmez fakat ürünün ve aksesuarlarının kuru, korunaklı ve güvenli bir kutuda geri gönderilmesi müşterinin sorumluluğundadır.
- Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarınca taşınan iadelerin geri gönderim ücreti tarafımızca karşılanır.
- İade etmek istediğiniz ürün ile ilgili Ürün İade Formumuzu eksiksiz olarak doldurmanız veya [email protected] adresine iade talebi e-postası göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz cihazın yanında aldığınız yedek filtre seti varsa, kutusu açılmamış olmak kaydı ile iade edilebilir.
- Eğer bir kampanya kapsamında promosyon bir ürün hediye edildiyse iade edilen cihazla birlikte hediyenin de iade edilmesi gerekmektedir.
İade olan WaterLife Tecnology cihazlar ne oluyor?
İade edilen cihazlar kesinlikle yeni bir müşteriye satılmaz.
WaterLife Tecnology’nin her zaman ilk önceliği müşterilerinin ürününden memnun kalması ve iade oranlarını en az seviyede tutmak. Müşterilerimiz WaterLife Tecnology arıtma cihazından memnun kalmadığı taktirde koşulsuz olarak cihazını iade edebilir. WaterLife Tecnology bu konuda kesinlikle hiç bir zorluk çıkartmaz.
İade edilen WaterLife Tecnology cihazları; fotoğraf ve video çekimleri, influencer anlaşmalı içerik üretimi, blog ve haber sitelerine gönderim, fuar ve tanıtım organizasyonları gibi çeşitli projelerde kullanılır.
14 Gün İçinde Cayma Hakkı ve Genel İade Koşulları
WaterLife Tecnology ürünlerini satın aldıktan sonra herhangi bir nedenle kullanmaktan vazgeçerseniz, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi Ürün İadesi sayfasını kullanarak veya müşteri hizmetleri 0232 438 9038 aracılığıyla sözlü olarak iletmenizdir.
İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, WaterLife Tecnology tarafından aşağıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığı ile geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli tarafımızca karşılanır.
Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.
Genel İade Koşulları
- 14 gün içinde cayma hakkı ile iade edilecek ürünlerin kullanılmamış olması gerekir.
- İadeler orijinal kutu ve ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarınca taşınan iadelerin geri gönderim ücreti tarafımızca karşılanır.
- İade etmek istediğiniz ürün ile ilgili Ürün İade Formumuzu eksiksiz olarak doldurmanız veya [email protected] adresine iade talebi e-postası göndermeniz gerekmektedir.
Hasarlı veya Ayıplı Ürünlerin İadesi
Ürünlerinizi teslim alırken, kolilerin eksiksiz ve sağlam olduğunu mutlaka kontrol edin. E-arşiv uygulaması kapsamında, faturanız sadece elektronik ortamda oluşturulur ve e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir.
Kargo yetkilisi, sizden kolileri eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim aldığınıza dair imza alacaktır. Koli dışında hasar bulunması durumunda, bu ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir kargo veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.
Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin iadesi için Müşteri Hizmetleri birimimiz, ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf göndermenizi talep edebilir. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim işlemi yapılacaktır.